بسم الله الرحمن الرحیم - « وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعاً وَ لا تَفَرَّقُوا » (ال عمران / 103) و همگي به ريسمان خدا چنگ زنيد، و پراكنده نشويد. - « إِنَّ هَذِهِ أُمَّتُکُمْ أُمَّةً وَاحِدَةً وَأَنَا رَبُّکُمْ فَاعْبُدُونِ » (انبیاء/92) بی‌ تردید این امت شما امتی یگانه است و من پروردگار شما هستم . پس تنها مرا پرستش کنید.

هدف امریکا از انتقال داعش به افغانستان توجیه حضور خود درمنطقه است

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح (سه‌شنبه) در ابتدای جلسه درس ...

ملت فلسطین مواضع ثابت و ارزشمند ایران در مسئله قدس را می‌ستاید

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نامه‌ای به ...

«غلط زیادی» امریکا در خصوص قدس به سرانجام نخواهد رسید

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار ...

مهمترین هدف دشمن ناامید کردن ملت است باذن‌الله زمین‌گیر خواهند شد

 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار ...

آخرین اخبار بوشهر

شیخ احمد رضا کنعانی گفت: از اعتقادات مسلمين باور به "حساب در قيامت" است كه پروردگار، بندگان خود را درباره گفتار ، رفتار و بلكه نيات و مقاصد به محاسبه كشيده و از عملكرد آنها سوال خواهد.

شیخ احمدرضا کنعانی امام جمعه موقت اهل سنت جزیره خارگ در خطبه های نماز جمعه گفت: يكي از اعتقادات مسلمين باور به "حساب در قيامت" است كه پروردگار، بندگان خود را درباره گفتار و رفتار بلكه نيات و مقاصد به محاسبه كشيده و از عملكرد آنها سوال خواهد کرد. بايد متوجه بود كه هر فردی در زندگي خود چه مقدار سخن گفته و تا چه اندازه از خوب و بد عمل كرده، تمام لحظات عمرش را در چه راهي گذرانيده، در زندگي چه هدف هايی داشته و به سوی چه كاری حركت نموده است؟

خطیب موقت جمعه مردم را در قیامت سه قسم بیان کرده و اظهار کرد: گروه اول کسانی هستند که حسناتسان بر سیئاتشان سبقت دارد. در روز قیامت میزان را می گذارند و حسنات و سیئات را می سنجند، کسی که حسناتش بر سیئاتش رجحان داشته باشد داخل بهشت می شوند.

شیخ کنعانی گفت: دسته دوم کسانی هستند که سیئاتشان بر حسناتشان سبقت دارد مستحقون للعذاب بقدر سیئاتهم ثم ینجون الی الجنةو سومین دسته کسانی هستند که حسنات و سیئاتشان برابرند و آنها اهل اعراف هستند.

وی در شرح اهل اعراف گفت: اهل اعراف گروهی هستند که از جهنم نجات پیدا کرده اند اما هنوز به بهشت راه نیافته اند ولی امیدوارند به بهشت بروند بین مؤمنان و منافقان حصار و دیواری حایل می گردد که در آن یک دری وجود دارد که بیرون از آن در عذاب است و طرف اندرونی در رحمت و فضای جنت است.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر ©1391